شرکت سامانه های هوشمند پردازش ( سهامی خاص )

با توجه به پیشرفت روز افزون فن آوی ها ی نوین و صنعتی شدن جوامع و و همچنین جهت گیری کشور عزیزمان به سمت مکانیزه کردن فعالیت های انسانی ، شرکت سامانه های هوشمند پردازش مفتخر است پس از گذشت چندین سال کسب تجربه در زمینه تولید سامانه های مبتنی بر پردازش اطلاعات و هوش مصنوعی ، زمینه را برای تحقق این امر ، در بالاترین سطح کیفیت و توانمندی و با بهره گیری کامل از کارشناسان و محققان داخلی فراهم نماید .

هسته اصلی این شرکت در سال 1381 و تحت عنوان موسسه فرهنگی هنری پژوهش گستران پویا تشکیل شده و ضمن گسترش فعالیت های موسسه درسال 1386 به عنوان یک مجموعه مهندسی مستقل از موسسه جدا گشته و تحت عنوان شرکت سامانه های هوشمند پردازش به فعالیت خود با توان بالا تر ادامه داد .

زمینه فعالیت های این شرکت در حالت کلی طراحی ، تولید و اجرای اتوماسیون ها و سامانه های هوشمند می باشد . در واقع مفهوم سامانه هوشمند از دید این شرکت ، مجموعه ای از نرم افزارها و سخت افزارهایی است که در آن تلاش شده علاوه بر استفاده از نیروی انسانی قسمتی از پردازش های و یا تصمیم گیری ها را بر عهده مغر متفکر سامانه گذاشته و بار فعالیت نیروی انسانی را تا حد امکان کاهش دهیم .

متخصص هایی که در این شرکت گرد آمده اند و توانمندی های جمعی را در حد قابل قبولی به اثبات رسانده اند ، تخصص های ذیل را برای ارائه به بازار فن آوری های کشور فراهم نموده اند :

پردازش تصویر

پردازش ویدئو

تولید نرم افزار

تولید و ساخت برد های الکترونیکی مبتنی بر پردازش گر

تولید و ساخت برد های الکترونیکی کنترلی

طی سال ها فعالیت این شرکت پروژه های متعددی در زمینه هوشمند سازی در حوزه های امنیتی ، ترافیکی و عمومی انجام شده که در گوشه ای از کارفرمایان آنها در زیر آمده است :

وزارت راه

شهرداری ها

مناطق ویژه تجاری و اقتصادی

ارگان های خصوصی

پارکینگ های عمومی و خصوصی

سازمان تبلیغات اسلامی

علاوه بر فعالیت های اقتصادی و بازرگانی که در این مجموعه در حال انجام است ، رویکرد این شرکت نسبت به تولید علم و فن آوری های نوین نیز بسیار مثبت بوده و تلاش می شود پس از اجرای پروژه های خود به چاپ مقالات در مجلات علمی معتبر داخلی و خارجی ، ارائه مقاله در کنفرانس های معتبر علمی جهان و همچنین ثبت اختراع پرداخته و همچنین تا حد امکان از تولیدات علمی پژوهشگران داخلی حمایت نماید . برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

رتبه سوم پژوهش های کاربردی جشنواره خوارزمی

چاپ و حمایت از 15 مقاله علمی IEEE

چاپ 2 مقاله ISI

2 مورد ثبت اختراع در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی

آمار بازدیدکنندگان سایت

امروز
دیروز
این هفته
ماه جاری
بازدید کل
405
612
3373
11439
2809123

امروز: جمعه، 31 فروردين 1403

موقعیت مکانی شرکت

 

تماس سریع

تهران - صادقیه - سازمان آب شرقی - بین خ اسدی و خ گلناز ، پلاک 294

تلفن ( 30 خط ) :  48000042 - 021

همراه فروش : 09199350053
همراه پشتبانی : 09199333397

ایمیل: از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد.